en sak har jag lärt mig, det bästa jag har. de är mej själv!

sitter i mina underbara kläder=mjukisbyxor o stor tröja
och pluggar lite engelska, ska skriva ett tråkigt brev på engelska -.-
men sitter ju hemma o pluggar och har aldrig fått såhär mycket gjort x)
de känns ju skapligt bra måste jag säga, tror det här med att jag ska plugga hemma kommer vara super.
kommer få massa mer gjort plus att jag slipper må dåligt över att gå till skolan, så vinner ju massa på det!
känner att allt rullar på som det ska, och jag lägntar till helgen ^^
i eftermiddag får jag se vad som händer, inte bestämmt det än, men hoppas på nått kul :D
har också min iphone nu igen och jag har saknat den massor, nu väntar jag bara på blogg.se appen !
gammal bild hej :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: