Flickan som växte ifrån världen

sitter just nu hemma, kom hem för max en kvart sen!
sälen har varit mysigt, bra skidåkning, bra väder och trevligt folk :)
hade dock önskat en person i min ålder o göra nått me på kvällarna
men de fixar vi te nästa år, har såå sjukt mycket roliga ideer på vad man kan hitta på nu framöver :D
och sen så inser jag att jag kanske ska flytta om ett par månader, känns sjukt :o
men fyfan va kul de ska bli, känner att dehär kommer bli bra!
längtar massor te alla loven nu så att man kan hitta på lite skojiga saker med :D
haha ja längtar redan te nästa sportlov med?!
sjuuukt? ohja!
men först ska jag hitta på nått på påsklovet, finns lite olika planer...
sen innan de har vi ju ROYAL, min biljett väntar hos Leyla bebis <3
sen England i sommar o massa annat kul, o sen flytten :D
fyfan va de kommer bli najz!
kommer blogga mer ikväll tror jag, men ska te pappa o sen se om jag hinner träffa nån :)
men klart jag ska försöka blogga, har ju saknat er läsare o min blogg ;*
o sen tror jag att dehär med dagens bild o dagens inlägg ska göras lite också, har inte varit så bra på de nu ju,
hihihi men här kommer 2 bilder från sälen :D
fin dag i backen :)
var ute på en promenad själv och möttes av dehär när jag kom upp en bit, sjuuukt fint :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: