försök inte ändra mig, du kommer ändå inte lyckas

sitter återigen i min älskade säng och somnar snart, ledsen för dålig uppdatering nu på kvällen..
men efter skolan följde Leyla med hem hit, vi snackade och massor sånt.
efter de drog vi in till stan o mötte upp min kusin o joanna :)
sen drog joanna o leyla hem efter ett tag o kusin o ja satt på donken, mamma ringde o kom o hämta mej
har tydligen varit rån här i lindö, och de är ju lagom mysigt att de springer runt en man med kniv här
polisen letar i hela lindö då han sprang ifrån hemköp in i lindö, han har inte lämnat området o va man vet e han fortf på fri fot... lagom mysigt att bo nära skogen då lixom...
bara o hoppas på att dom får tag på honom och de :)
men nu ska jag iallafall sova, bilder kommer imorgon från dagen!
PUSS <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: