Frida Jansson <3

Det är ingentiligen värdelöst o skriva om den här tjejen.
för jag har inget alls o skriva om henne...
och vet ni varför? jo för att jag inte kan beskriva hur mycket hon betyder för mej!
hur mycket jag älskar henne, hon finns alltid där för mig i vått och tort! som jag finns för henne <3
kan berätta precis allt för henne, hon är så sjukt underbar!
är inte så mycket med henne, men de gör inget. hon är ändå alltid min närmaste.
den jag kommer hålla kvar vad som än händer!
jag vet ärligt inte vad jag ska skriva om henne, för jag kan inte beskriva henne med ord!
Älskar dej :* ♥

Postat av: Frida [en fotointresserad tjejs vardag]

älskar dig! <3

2011-03-24 @ 06:35:47
URL: http://fsjfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: