i know you care

då var jag fixad lite grann och har plockat ihop kläderna till spexfotot.
pappa kommer om typ 10 minuter och då drar vi till pappa grappa o äter lunch!
ska bli supergott, gillar att äta där, tur man gör det så ofta som man gör då med ;)
haha efter skolan ska jag dra till morfar och äta mer o.O
vadå att jag kommer bli fet?! haha nädå, jag får bara äta lite mindre
även fast de inte går när man är hos morfar för han är bäst på att laga mat!
men nu ska jag försöka hitta mitt läppsyl, för jag får panik när jag inte kan hitta de, är lite halvt beroende!
Här kommer en bild på kläderna jag slängde på mig nu

sen hoppas jag de kommer bilder i eftermiddag/ikväll från spexet :D <3

Postat av: thesswester - inte som alla andra

sv: härligt :D det är bara fint med mig :) är superlycklig idag, vet inte varför. kanske har med vädret att göra ;D

ja blogg.se dampar ju ibland, så det kanske är därför :D

2011-03-25 @ 12:04:30
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: