i'm a game girl, världen är min spelplan.

godmorgon alla söta läsare :D
sitter just nu i sängen med datorn i knät, lite mysigt sådär!
somnade även såhär igår, okej inte riktigt för jag ställde ner datan precis innan jag somnade.
men igårkväll så kollade jag på i taket lyser stjänorna, grymt bra film!
lite sorglig men ändå så bra, för er som inte sätt den, ni borde göra det tycker jag :)
iallafall så va ja uppe och åt frukost och så förut men gick tillbaka till sängen,
ska ta och plugga lite matte nu hade jag tänkt, eller har inte så mycket kvar där, så de kanske blir musik istället
ska försöka dra mig till stan runt 12, kanske äta med pappa.
och sen är de ju spexfoto idag i skolan :D
hoppas de blir bra :)
och ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, sånt man märker ! hoppas på nått kul bara!
men nu måste jag plugga, skriver sen ;*

Postat av: thesswester - inte som alla andra

vrf har du ingen header ? :o

2011-03-25 @ 10:34:30
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: thesswester - inte som alla andra

sv: det var så lite :) hoppas det fixar till sig!

hur mår du annars då? :)

2011-03-25 @ 11:00:10
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: