Jag är inte världens smartaste! Men jag är fan inte dum heller! :)

sitter i mitt rum nu då, var ju nationella i biologi idag..
vet inte riktigt hur de gick, men inte så värst bra tror jag xd
men iallafall sen efter de blev de lunch med pappa, lotta, lina o elvira
köpte nytt skal till min iphone, sjukt bra för mitt andra va ju typ trasigt :)
men nu ska jag snart springa till bussen för ska på stan med kusin!
heeeelt underbart :D <3
men iallafall så ska jag göra mej iorgning nu så jag hinner :D
skriver mer ikväll! <3

Postat av: EMMI - modeblogg

Är du en person som tanker ekonomiskt? Då vet jag något du bör titta in! =)



Titta in det här inlägget;

http://fashiontwisted.blogg.se/2011/march/tips-for-en-billigare-livsstil-1.html#comment

och var med och tävla om presentkort eller bli medlem på hemsidor och tjäna dina egna pengar som åker rakt in på ditt bankkonto! Kan det bli bättre?



Störs du av reklam, så ber jag om ursäkt! kram

2011-03-16 @ 15:17:59
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: