jag blir så dum av dej

idag vaknade jag av att mamma väkte mig, men orkade inte gå upp av olika anledningar...
så satt hemma och pluggade idag och typ massa sånt, drog till skolan runt halv 4 för prata med min lärare
blev ganska mycket sagt där och ett tag framöver blir de mycket plugg hemifrån...
efter det drog mamma och jag till maxi för o kolla kläder o så, fett skönt!
kom hem med massa fint som jag tänkte fixa bild på snart och så :D
så det kommer i ett nytt inlägg lite senare.
efter det åkte jag hem och åt lite, var superhungrig så de va gott med mat då, blev cecarsallad o pasta till
sen åkte vi för o hämta en ny Iphone till mej, fett skönt o få en ny!
saknade iphone så mycket o va trött på ericsson
så nu sitter jag och fixar med den, o ska upp o hämta ner mina nya grejer o ta bilder på det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: