jag har tagit mig hit utan nån rast eller sömn

sitter just nu i soffan o kollar på tv, just nu står mtv på och rullar...
musiken går åt helvete och jag får de verkligen inte o funka, inte minsta intressant eller att jag lär mig nått
då är tv mycket mer intressant, konstigt? nae inte så värst va?
iallafall så är jag så grymt tagg på helg just nu!
fredagen tar vi o taggar igång lite, den blir såhär
imorgon blir de skolan, sen drar jag med mig leyla på stan o sen hem till mig, ska även försöka hinna sola lite
hemma hos mig så fixar vi oss, får se om de blir hos mamma eller pappa
hoppas på att vi blir hemma hos pappa, är så sjukt mysigt o dra upp volymen på max
fixa sig och äta godis o dricka lite :) så hoppas på det !
efter de drar vi iväg på någon lokalfest, hoppas på en NajZ kväll!
efter de drar vi hem till mig igen o sover där!
vaknar på lördagen när familjen storstädar... jag kanske ska hjälpa till lite
sen drar vi o tränar om de blir som vi tänkt ;)
drar hem igen o äter lite, hoppas vi kan dra till pappa igen då o fixa oss, o sen får vi se vart vi hamnar
förhoppningsvis nån skön förfest!
och efter de blir de FEST! ROYAL WHIT NIGHT! kommer nog bli fett grymt!
De här är mitt liv
Jag lever min dröm
Jag har tagit mig hit
Utan någon rast eller sömn.

Fyfan va vi kör leyla!
O dom närmaste helgerna som kommer blir nog lika grymma! :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: