Jag kommer inte ändra mig för någon

Tänkte köra en lite diss o hiss här då :D
och det jag vill dissa är folk som tror att man ska ändra sig bara för att passa dom
är ni inte nöjda med vem jag är eller vad jag gör, så bry er inte?
jag kommer ju inte ändra mig bara för du tycker något speciellt, jag är den jag är :)
acceptera det liksom? gör du inte de är de syn om dej, inte mej!
jag vinner inte något på att ha falska vänner som vill att jag ska ändra mig !
Det jag vill hissa
Är när man vågar stå för vem man är och vad man gör.
och inte försöker ändra sig för andra :)
att kunna kolla i spegeln utan att tänka att man är ful. kunna kolla på personen i spegeln o le !
de är något som fler borde lära sig :)
SåÄre! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: