jag vet fan inte vad jag ska säga längre...

dagen började med att jag gick upp och pluggade musik med mamma, fanns ingen ork knappt till det
men lite blev de gjort, höll henne sällskap med hon packade o det o humöret var helt okej
hon åkte och jag gjorde chokladpuddigt o tog lite chips, hade allmänt skönt ensam hemma
o började få upp hoppet för att helgen skulle kunna bli bra efter alla problem
men den tanken varade ungefär en halvtimme, precis efter jag tagit första skeden chokladpudding
pappa hämta mej o vi åkte en sväng, bestämdes att de blir malmö iallafall
ja som likagärna kunde följt med mamma då, men skitsamma...
antingen får ni massor inlägg för jag inte har nått att göra där, eller så får ni bara nåra för mitt humör suger just nu.
jag kanske ska hoppa framför tåget till malmö istället för o gå på de?...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: