Johanna Ohlin Ek!

Du är underbar hjärtat mitt!
du vet inte hur mycket jag älskar dej och vad du betyder för mej. för det är sjuuukt!
jag träffa dig första gången för 4 år sen, då vi började i samma klass
snackade vi med varandra då? nae inte alls... minns att ja tyckte du verka jättejobbig o typ bitchig...
men efter ett tag börja jag snacka med dej och nu är du en av dom bästa jag har!
mina minnen med dej, dom är obeskrivliga!
fast alla måste bråka ibland, och de har vi gjort. ibland mer o ibland mindre...
fast vi löser det alltid! för vi lovade varandra, föralltid.
och de ska iallafall jag hålla ♥


Postat av: johanna

älskling vill du få mig börja gråta nu också? gud vad jag älskar dig, du är det bästa jag har & jag tänker aldrig släppa dej, hjärtat allt för dig du betyder mest & vi föralltid<3

2011-03-24 @ 06:54:42
URL: http://jjohannaohlinek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: