miss that boy

nu ska jag få lova att klaga lite, vräka ur mig vad jag tycker och tänker
vad som snurrar i mitt huvud, och vad andra tänker.
jag sitter o tänker på dej hela tiden, saknar dej mer än någon förtstår.
fort någon nämner ditt namn hugger det till i mitt hjärta.
när jag vet att dom pratar med dej, att du tar dom för mig.
vad var det som hände igentligen? varför blev det såhär?
de var ju bra som det var, skulle inte bli varken mer eller mindre. ändå blev de fel
jag undrar vilka tankar som snurrar i ditt huvud, vad du tänker och vad du känner
vad är ditt mål med det här? ville du att de skulle bli såhär...?
du fick mig på bra humör, och jag trodde jag fick dej på bra humör med?
just nu vet jag inget...
jag är så jävla arg och ledsen. samtidigt så glad att jag vet vem du är.
önskar allt kunde bli som de var, men troligen är den chansen förbi.
totalt onödig info o onödig text. men var tvungen att skriva av mej...

Postat av: leyla karabeg

sv:HAHAHAHAHA!

men det råkade bli frågetecken för jag inte visste ifall vi va 100% på det :o men nu vet jag ju ! ;)

och nej absolut inte stan på torsdag då ska vi träna eller simma! hade glömt bort de och kom på det när jag hade lagt ut schemat ;o och så taggar vi till fredagen & lördagen som in i helvete b-ruden! ;) <3<3

2011-03-28 @ 20:01:05
URL: http://leylakarabeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: