musik hit o musik dit

jag har tänk på en sak idag som handlar om musik
men nu har jag tänk på ''hemgjord'' musik, såna med texter folk skrivit själva
som verkligen betyder något för personen som skrivit dom, även om de kanske inte är dom bästa
och de gäller även vissa större
och de jag satt o tänkte på, de är att de oftast är killar som skriver mer djupa texter om kärlek bl.a
medans i filmer är de oftast tjejer som framstår som den kännslosamma och oftast i verkligheten värkar de så med
hur kommer det sig att de är så egentligen?
varför är det så då? ae jag har ingen aning, nån som har ett svar?
fast kom på en sak nu, i filmer är de ju ofta killar som sjunger sånna låtar,
så i sånna filmer e du ju inte tjejer som e mest känslosamma
iallafall dedär va bara en fundering jag fick fram :P
men en sak som är säker, man tackar inte nej till en kille som sjunger bra ;) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: