Never give up, one day you will get it if you deserve it

nae, nu ska jag gå och lägga mig tänkte jag :)
mycket tankar som snurrar i mitt huvud just nu, både bra o dåligt...
o även om de mesta är bra, så äre jobbigt när så mycket snurrar
de tar krafter av en, så jag ska lägga mej i sängen tänkte jag, måste ju vara utvilad inför nationella imorgon ;)

men iallafall nu när min ena lista snart är slut, och de inte är så roliga saker kvar på den
(så ja vet inte om ja gör klart hela)
tänkte jag skriva om olika personber som jag känner på ett eller annat sätt :D
så vill ni att jag skriver om er eller en speciell person, kommentera namnet!
så väljer jag ut dom jag vill skriva om,
kanske skriver flera vissa dagar och ingen alls en annan dag.
men de märker vi :D
Kommentera iallafall förslag på vem jag ska skriva om !
(o på så sätt kan ju dom jag väljer ut få en länk på min blogg med, så passa på!)





Postat av: Frida [en fotointresserad tjejs vardag]

MIG SÅKLART!!

DET HAR INTE KOMMIT NÅGOT OM MIG ÄN JU D: ÄR GRYMT BESVIKEN! ;) <3

2011-03-16 @ 06:49:54
URL: http://fsjfoto.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej !

Allt bra ?



Just nu så har du chansen att vinna en fantastisk inredningspryl från Dingelboden.se.

Här finns underbar shabby chic.stil bla.

Vad du vill vinna avgör du själv, berätta bara vad du önskar vinna här:



http://moonzanna.se/2011/march/vinn-valfri-inredning-fran-dingelbodense.html#comment



Så är du med i tävlingen =)

Kram & Lycka till !

2011-03-16 @ 10:09:02
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: