one love

Kom precis in, har varit ute o tagit lite kort på grannkatten, mitt hus o lindö från toppen :)
måste använda min älskade kamera mer nu känner jag!
för jag tycker verkligen om att ta kort!
men de blir aldrig av, för bateriett i min kamera e cp, har ingen stans att göra av bilderna efter, inget pogram o redigera dom i, plus att alla mina gamla bilder finns på 32 olika ställen... olika mappar, olika datorer o olika minnen...
måste ta tag i det o fixa så allt är på ett ställ o kameran funkar som den ska!
men nu börjar de iallafall bli vår och mitt humör går uppåt för varje dag :D
men nu ska jag plugga hela dagen, kvällen o natten!
för imorgon ska kursen lämnas in!
hoppas på att kunna använda egna bilder i powerpointen ;)
och kanske få till en skaplig ppt med bra inehåll i överigt :P
Suuuuper gammal bild ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: