you have hurt me for the rest of my life

återtigen tillbaka till där helvetet började.
har insätt att såren som finns där aldrig kommer läka
dom rivs åter igen bara upp, jag hade hoppet uppe ett tag
trodde det var löst, men nu vet jag det går inte
det finns inget kvar att rädda, inget att bygga vidare på
varför ska jag då försöka, bättre att släppa det och gå vidare.
jag förstår inte varför vi båda har låssats och försökt
för vem är de vi försöker bevisa vad?
jag vet inte, men för mej finns inget att bevisa
Now it's over
I will never go back



jag är ledsen, låt mig vara det

Postat av: Jonesy

Man får vara ledsen.. Ibland behövs det.

2011-03-17 @ 21:56:48
URL: http://jonesythekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: