dance the night away

det är som hela sommarn, hela världen, hela livet är på gång
känslorna känns som en sång, allt är en tavla jag målar!
känslorna känns som en sång
ja de är som om hela livet är på gång!

fyfan, igår snöade det och idag kan man gå i shorts igen, sveriges väder är bra skummt...
men jag kan bara säga att jag älskar sverige ändå!
sverige är sådär lagom, och det är nog därför ordet lagom bara finns i sverige!
fast jag känner hur mitt humör stiger uppåt för varje dag
och jag bara älskar sommaren och allt som väntar mig från och med nu!
livet kan nog inte bli mer underbart och vi hoppas det
Finns det någon mer som är taggad på sommar?!
just nu så ska jag plugga lite musik, 1900 talets musik.
inte så värst kul, men som jag och Erik Hneckel kom fram till, det är ju bättre än mozart och det ;)
så ska försöka förstå det nu och efter de göra mig iordning lite för att dra in och äta lunch med pappa
och sen efter det klippa mig och färga håret.
men nu ska jag plugga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: