don't stop beliven

sitter nu med systers data i knät efter som min är trasig...
dagen idag har ju varit seg, vaknade och åt lite frukost
och den första choken jag får när jag går upp är massor snö :o
både att de snöar, men de låg också snö på marken, HALLÅ, men de är 4e maj?!
iallafal så somnade jag om efter det och sov fram till 11 typ
gick upp och åt lite men sen blev de ner o sätta mig i sängen med datan i knät igen
blev osams med mamma och min data gick sönder så nu har jag systers data...
den duger, men jag gilar den INTE. fast den kommer jag leva på enda till i höst skulle jag gissa :/
så nu framöver får vi se vad ni får för bilder, ska försöka fixa det, men får se hur
Hatar snö...
men nu ska jag nog gå ut o sätta mej o kolla tv med syster, även fast ja borde göra musik.
men finns INGEN ork till det :/
skriver mer sen <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: