man lever bara en gång

skrev ju mycket från mobilen i fredags, men kan berätta lite mer om fredagen :)
vi var ju på ''fest'' hos hampus. helt okej kväll och massa underbart folk!
var inte där så jättelänge utan drog mot stan sen där leyla o jag o basse stog o snackat ett tag innan han drog
Leyla o jag mötte lite annat folk o sen drog vi till donken, sen satt vi där till pappa kom
en bra kväll nu när jag tänker efter, och tack så mkt hampus för kvällen! <3
sen lördagen vaknade vi runt 11 och då gick vi ut och solade, sjuuukt skönt!
satt där ett tag, aa enda fram tills de började regna vid 3 tror jag, då gick vi in ock kollade film
såg the last song, den är bra, sorlig, mysig och allmänt bra enligt mig :)
sen fixade vi oss och de kom lite gäster, fixade klart oss och drog till stan
där mötte vi upp Mikkis, Emma och Lovisa, underbara tjejer dedär!
flummade runt med dom och sen drog vi till martin o snackade lite med dom och sen gick in o va där ett tag
där var Martin, Hampus, Alex, August, Andre, Dennis. sköna killar :)
drog till folkets o mötte lite folk där o så, mikkis o emma åkte karusell
sen drog dom o Lovisa hem medans jag o leyla stanna o mötte Martin, Hampus o Alex igen
va med dom där o lite så innan jag leyla o hampus drog till donken dit kom även simon senare
sen drog vi oss hemmåt lite lagom trötta, efter en skön kväll med underbart folk!
idag så vaknade vi sent, tog o såg film o sånt fram till 5 då vi fixade oss o städade
vi kollade på filmen The invention of lying, bra film enligt mig
ja ville bara säga en sak..
'   Emma sa (00:16):
okej?
'    pнιlle sa (00:17):
ja såg den där bilden du la upp på facebook
'   Emma sa (00:17):
okej ;$
'    pнιlle sa (00:17):
du e sjukt vacker
innan vi drog hem till Petter där de var massa folk, skön kväll som bra avslutning på helgen :D
Bilder och en fin videoblogg bjuder jag på :)







Ni är underbara tjejer <3
och här är våran fullt serriösa viseoblogg!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: