Mot Stockholm, IDOL!

Sitter just nu på tåget och har gjort det ett tag, är inte superlångt kvar :) när vi kommer fram köper vi suschi eller något annat gott att äta ikväll och sen går vi mot våran "lägenhet" underbart att ha den där så vi vet vart vi ska och inte ska te nått hotell utan har allt ! Har även min dator med mig, så uppdatering kommer ni få! Men imorgon blir det att gå upp tidigt för att vara på cirkus i Stockholm vid 7... Men de kommer bli grymt kul! Ska berätta så mycket jag får för er, de lovar jag :D och om det är någon som ska dit och ser mig så hälsa! Och ska ni söka och lyckas ta er vidare, då lär ni träffa mig! Så kom igen nu! Men nu ska vi åka vidare, framme om 20-30 minuter ungefär, skönt! Men skriver mer sen, PUSS!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: