svar på kommentar

lizette om i will miss you:
ett förslag kan vara att klippa håret kortare ;) nu var jag finurlig, hehe. nej jag vet faktiskt inte, men hoppas det blir bra! :)
hihi kortare lär de nog inte bli, bara topparna och självklart klippa till min sidecut.
jag gillar min sidecut mer för varje dag som går om jag ska vara ärlig !
och jag gillar att jag kan ha håret på flera olika sätt även fast jag har min sidecut, de går verkligen att variera
men får se hur det blir, funderar på lite ljusa slingor ^^
men de får ni se sen ! :D

Postat av: malinberg photography

sv: Men gud tack så mycket! Vad glad jag blir! :D<3

Härligt, jodå samma här! :)

2011-05-05 @ 11:09:57
URL: http://maliinbeerg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: