svar på kommentarer

Elina om this summer is mine:
herre jesus, vilken mascara använder du ? :D:D:D

hihi, jag använder lite olika mascaror, jag har alldeles för många! kan försöka ta kort på alla imorgon och lägga ut på bloggen om jag hinner annars gör jag de efter helgen :)
men dom jag använde mest idag var;
den gula och den lila mascaran från Maybelline :D


och som jag sedan bara tog lite med var;
även det en mascara från maybelline, den svarta och sen en mascara från hm som heter power mascara.
ett tps är att använda lite kajal/eyliner precis i kanten där ögonfransarna börjar, både uppe och nere :D

Nina om okokokokokokeeeeeeeeej :o:
Fin blogg :)
Jag bor förresten också i östergötland :)

Östergötland är mysigt och jag gillar verkligen det, om jag måste flytta från östergötland blir de stockholm eller skåne ^^

Postat av: Frida [en fotointresserad tjejs vardag]

SKÅNE I SÅ FALL!!! :O

2011-05-06 @ 08:16:10
URL: http://fsjfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: