the big love

sitter i klassrummet med ett gäng flummiga killar och johanna, jessi o eve :)

blir inte mycket gjort och ska jag vara ärlig blir de inte ett skit gjort

snart är de ju lunch iallafall, skönt som fan !

efter skolan blir de o stressa lite halvt hem o sen packa så snabbt jag kan, måste få med allt

sen åker jag hem till pappa, för att snacka med dom, så får vi se när tåget går :)

hoppas de inte är allt för tidigt bara, men de märker vi.

sen efter det blir de ju stockholm hela helgen, och jag ska försöka få med en data...

ska se om min syster är snäll o lånar ut sin lilla data om hon har kvar den!

för finns internett där vi ska sova, så de e ju asm. annars får ni nöja er med mobil bloggande...

men de löser jag nog. annars kanske vi har någon data där upp redan, inte säker på vad som finns där

men nu ska jag hjälpa Jessica med svenska innan vi drar på lunch

PUSS♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: