the new begining

sååååå, nu sitter jag i lägenheten med datan uppkopplad!
men helt ärligt, den här datan SUGER så hårt. förstår inte vad problemet är liksom...
men den går iallafall att blogga från, och det är huvudsaken :D
ska lägga mig om typ en timme  iallafall efter att jag tagit en dusch tror jag.
ska ju upp vid typ halv 6 imorgon, ska vara på station kvart i 7...
kommer nog bli en grymt skoj dag, men uppdateringen kan bli lite seg,
för kommer vara där till runt 10 på kvällen kanske...
men får försöka blogga från iphonen!
tågresan hit gick bra, bara 10 min försening, men nu är de ju sj vi pratar om så
bilder funkar tydligen inte och lägga ut från den här datan heller...
asså guuud vad jag hatar den, visste jag att den var såhär cp hade jag tagit den andra -.-
den har ju seeeeeeeeeeriösa problem.
men nu ska jag lägga mej direkt, är sjukt trött och ska ju orka imorgon!
Puss! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: