the year ends, you changes

sitter nu i mitt rum, kom nämligen hem alldeles nyss.
tänkte bomba er med ett gäng bilder på mig faktiskt
åkte in till stan vid 1 och åt sallad på paus, sjukt gott!
efter de gick jag runt o kollade lite, sen drog jag ner till frissan... bilder i slutet av inlägget
sen upp på stan o dra runt ett tag, köpte silvershampo, foundation borste, vit kajal, ögonbrynspenna, och läppstift i rosa! guuud vad jag älskar att handla! måste fan gå o köpa mer saker fort jag får pengar!
sen mötte jag upp systrarna, gick och kollade skor, KÄRLEK!
sen åt vi kyckling kebab och efter de hem och nu sitter jag här :D
Först lite egobilder på mig i min gamla hårfärg! ni har ju trotts allt bett om mer bilder på mig ;*
och bilder från stan :D







salladen med pappa



kycklingkebab med systrarna, men jag orkade inte mer än hälften ^^
Sen en före bild på håret:

och en efterbild :D
blev mycket blonda slingor, sjukt najz nu till sommaren lixom!
dock e inte bilden den bästa...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: